facebook tetszik

2012. szeptember 27., csütörtök

A jövő kezdete - Összefogás Laciért!

Van egy film.... a címe: A jövő kezdete.... nézzétek meg!
"...Az iskolába érkező új tanár nem túl egyszerű házi feladattal lepi meg diákjait: váltsák meg a világot. Aki jó jegyet akar év végén, az tesz valamit, amitől jobbá válnak a dolgok. Ez persze csak vicc. De Trevor komolyan veszi. Fantasztikus tervet eszel ki, amely, ha beválik, fokozatosan tényleg mindent átalakíthat. Csupán három emberen kell segítenie hozzá, és meg kell ígértetnie velük, hogy köszönetképpen ők is segítenek három-három másik rászorulón.
Az akció első lépéseként Trevor befogad házukba egy hajléktalant. Anyja persze nem tűri a hívatlan vendéget, és rövid úton kidobja, de ezzel nem veszi el fia kedvét. Sőt: a fiú újabb segítő-akciót tervez, és még ő sem sejti, tettei mekkora hatással lesznek mindannyiuk életére. .."

Áginak én készítettem tavaly az esküvőjére a nyakláncot! És gyönyörű volt! És büszke voltam rá! És azóta hellyel-közel tartjuk a kapcsolatot és megkedveltem! 
Idén nyáron szörnyűség történt. Ági férjét baleset érte és azóta kórházban van! 
Én mindig némán segítek és nem hirdetem, hogy adok/adtam, de most muszáj kiabálnom, hogy segítsünk nekik!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Ági babát vár, Laci a kórházban! Én segítek nekik!!!!
Ők lesznek az egyik "ember", akiknek én önzetlenül segítek! És tudom, hogy majd továbbadják.... Gyógyulj meg Laci!!!!
 




---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Remélhetőleg megtaláltam/megtaláltuk az eszközt, hogy hogy segítsünk Lacinak!
Jótékonysági aukciók a facebookon. A bevételt átutaljuk Lacinak a fenti számlaszámra!
Ha te is segítenél, itt megteheted:

ilyen szépségekre lehet licitálni:
                        




                                                                                                               

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése