facebook tetszik

2012. szeptember 10., hétfő

igen - nem... avagy az én világom röviden...


2012.09.04.
igen, én készítem a nyakláncokat
nem, nem vásárolom a szaténos és horgolt golyót
igen, saját készítésűek a szaténos és horgolt golyók
igen, van segítségem a horgolt golyók készítésében
nem, nem adok el alapanyagnak szaténos és horgolt golyót
igen, piszok nehéz meló a horgolt golyó készítése
igen, megvásárolhatóak az ékszerek
nem, nem vagyok hirdetési oldal
(folyt.köv.)

2012.09.10.
itt a folytatás...
nem, nem postázok utánvéttel...
nem, nem ajánlom 6 éves kor alatt az ékszereimet a kicsiknek...
igen, ez az én kis oldalam az én kis szabályaimmal...
igen, facebook nélkül is van élet (www.fcyska.blogspot.com)
igen, figyelek a csomagolásra is, de fontosabb a biztonság, mint a szépség
nem, nem "fciskaságok" a nevem, hanem Franciska
igen, vannak albumok, amik inspirációs képek gyűjtőhelye és nem az én munkám
igen, a saját munkáim megvásárolhatóak nálam (fcyska23@gmail.com)
igen, minden héten postázok
nem, nem minden nap postázok
igen, mindenkinek adok számlát
igen, kibírják az ékszereim a véletlen zuhanyt, de
nem, nem szeretik a vizet az ékszereim, ha nem muszáj
igen, javítom az általam készített, sérült ékszereket, ha szükséges
(folyt.köv.)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése