facebook tetszik

2012. szeptember 14., péntek

...szeretetben élni....

Manapság az ember annyira hozzászokik ahhoz, hogy mindenhol mindenki csak könyököl és megpróbálja saját magának kikaparni a gesztenyét, annyira elszürkülnek a hétköznapok, besavanyodunk és erőt kell venni magunkon, hogy meglássuk a jót, hogy rácsodálkozunk arra, ha valaki csak úgy, önzetlenül, ne adj isten szeretetből "ad" nekünk valamit.

Az elmúlt időszakban több ilyennek lehettem alanya, mostanában különösen elkényeztet az élet, de még mindig rácsodálkozom arra, ha valaki csak úgy "ad"....

Nem reklámcéllal.... de.... tudjátok mit? reklámcéllal mutatom meg azokat az embereket, akik az elmúlt időszakban "adtak" nekem. Azért teszem idézőjelbe azt, hogy "adtak", mert valójában valamiféle tárgyat, ajándékot kaptam tőlük, mégis az "csak" jelképe annak, hogy észrevettek, kedvelnek, szeretnek és meg akarták mutatni, tudatni akarták velem. És ebben a könyöklős világban igenis fontos és nagy értéke van számomra annak, hogy olyan emberek, akiket a gyöngyök vagy más netes kapcsolat által ismertem meg, de legtöbbjüket személyesen nem ismerem, mégis gondolnak rám és fontos nekik, hogy nekem jó legyen.

 -------------------------------------------


Az első képem tőlük... Szilvi lepett meg vele... igazán egyedi és fciskaságosan szolid festmény...
Neki már története van.... Személyesen találkoztunk Szilvivel és Andrással.... Fanni lányomat lenyűgözte a tény, hogy valaki festő... Rajzolt valamit, aztán kiadta Szilvinek, hogy fesse meg neki... Szilvi kicsit felturbózta és ez a kép lett belőle... Fanni szobáját díszíti....
Ez a kép nem csak a Dukai házaspárhoz kapcsolódik... Böbe megnyerte és megkérte Szilvit, hogy nekem küldje el.... Böbét szintén nem ismerem személyesen.... vajon miért küld "idegennek" ajándékot?? :)
 -------------------------------------------


Sok kommentet hozzá nem fűznék... Tudja.. tudom...
Egy különleges karkötő... tudod.. tudom... :)

 
Ezt a fülbevalót a közös játékunk után kaptam Pankától ajándékba... a nyeremény-fülbevaló ikertesója... :) meseszép...

 
 -------------------------------------------



Amit tőle kapok, azt nem tudom lefényképezni..... :))))


-------------------------------------------



Ha mindent meg akarnék mutatni, amit Anditól kaptam, nagyon össze kéne szedni magam és külön bejegyzést írni hozzá, ezért csak azokat emelem ki, amik igazán a szívemhez nőttek. 






...és a lista folyamatosan bővül....





5 megjegyzés: